Sunday, June 27, 2010

HaPpy BiRTHDay My BloG !

هشت سال پیش ، با این ترانه نوشتنو شروع کردم ...


روبروم شب و سیاهی بی کسی پشت سرم ...... نمی تونم که بمونم باید از تو بگذرم


دارم از نفس میافتم توهجوم سایه ها........ کاشکی بشکنه دوباره بغض این گلایه ها


اون که میشکنه توچشمای تو تصویر منه ........ گم شدن تواین شب برهنه تقدیر منه


...

روبروم شب و سیاهی و سایه ها و شب برهنه م ، هنوز هست !! بعد از این همه مدت !


تواین سالها، دوستای خوبی از دنیای وبلاگ نویسی پیدا کردم


خیلی چیزا فهمیدم، دیدم ، شنیدم ، خوندم و یاد گرفتم


اما تقدیر ! شاید ، اینطور پیچید ، که وبلاگِ نازنینم رو، که تو همه لحظه های خوب و بد زندگیم ، همه حرفامو گوش کرد ، از بین ببرن و من تولد 8 سالگیشو تو یه جای خیلی غریب بگیرم!


خوب این چیز جدیدی نیست! باید عادت کرد !




******




خلاصه امروز تولد وبلاگنویسمیه !

یه سال دیگه از عمرش گذشت !

میخواد شعمهارو فوووووووووت کنه و بزن و برقص را بندازه الان !

هرکی پایه ست بیاد وسط !!

هرکییم افسردست باز بیخیال دنیا شه و بپره وسط !

پارتیه امشب خلاصه

**********


اگه حرف و خاطره ای در طول این سالها از من و وبلاگم دارین ، اینجا بگین

!




7 comments:

Asal said...

تولد بلاگنویسیت مبارک
خاطره چی از این قشنگتر و قابل نوشتن تر که با تو که بهترین دوست زندگیمی از طریق بلاگ آشنا شدم

FriDa said...

salam asalam !
merc

manam behtarin khateram az blogam toyi
behtarin dostam
>:D<
doooOooset daram asalam :X:X:X:*:*:*

Unknown said...

salam
khobi
tavalodet bloget mobarak.
khobe bolgeto az beyn bordan...
e jaye dighe edame midi...
naomid nasho...
bazi vagta adamo az beyn mibaran
ba tamome khateratesh...
mimoni ba 1 khaterate sokhte va bar bad rafte...
hich vagt naomid nasho...
zendegi hamine joz in bod bayad shak konim ...
fadat
amir

Shahab said...

وبلاگ نویس پرکار هنرمند که تهرون رو مث کف دستش بلده ! ایشالا روز به روز وبلاگت باحال تر و موفق تر بشه :-)

r.m said...

be nobeye khodam tabrik migam tavalode blogeto
man kheli dos dashtam on blogo
khaterate ziadi bahash dashtam vali hamash parid!!!!
omidvaram azin be bad niz khaterate khobi dashte bashimmmmmmmmmmmmm!

niaz said...

سلام.منم تبریک میگم تولدت وبلاگ نویسیت رو! بابا همه ما از اون وبلاگت خاطرات زیادی داشتیم.یادش بخیر.
من کیک می خوام یالا!!!من کیک می خوام زود باش.

amir mafia said...

خوبی